1. Boekingen
De Engelhoeve neemt alleen boekingen in behandeling van personen vanaf 18 jaar. De huurder dient 18 jaar of ouder te zijn. De Engelhoeve behoudt zich het recht voor om te allen tijde – zonder opgaaf van redenen – een boeking te weigeren. De Engelhoeve zal de boeking binnen 10 dagen na ontvangst digitaal aan u bevestigen en factureren. Mocht u geen e-mailadres hebben dan ontvangt u per post een bevestiging, tevens factuur. De bevestiging/factuur dient u direct na ontvangst op juistheid te controleren. Eventuele of beweerde onjuistheden dienen altijd schriftelijk kenbaar gemaakt te worden, uiterlijk 10 dagen na datum van de bevestiging/factuur en voor aanvang van het verblijf. Bent u binnen 10 dagen na de boeking niet in het bezit van een bevestiging/factuur, dan dient u zo spoedig mogelijk met ons contact op te nemen op +31 (06) 38 47 69 03
2. Boekingen op lange termijn
Wilt u een kamer boeken in een periode waarvoor de huurprijzen nog niet bekend zijn, dan verrichten wij een voorreservering voor u. U ontvangt binnen enkele dagen de bevestiging van uw voorreservering.
Een voorreservering is voor beide partijen geheel vrijblijvend. Uw voorreservering wordt een definitieve reservering op het moment dat u de factuur van de boeking ontvangt. U kunt nog kosteloos annuleren tot uiterlijk 14 werkdagen na ontvangst van de factuur.
3. Duur en afloop van de overeenkomst
De overeenkomst eindigt van rechtswege na het verstrijken van de overeengekomen periode, zonder dat daartoe opzegging is vereist.
4. Prijs en prijswijziging
De prijs wordt overeengekomen op basis van de op dat moment geldende tarieven, welke door De Engelhoeve zijn vastgesteld. Indien na vaststelling van de overeengekomen prijs, door een lastenverzwaring aan de zijde van De Engelhoeve, extra kosten ontstaan als gevolg van een wijziging van lasten en/of heffingen, die direct op de suite of de gast betrekking hebben, kunnen deze aan de gast worden doorberekend, ook na de sluiting van de overeenkomst.
5. Kamerinformatie
Bij de huurprijs van iedere kamer is inbegrepen:
6. Huisdieren
Huisdieren zijn toegestaan. Graag wel in overleg. Wij gaan er wel vanuit dat uw huisdier correct met onze spullen omgaat. Op het bed of op de bank liggen is niet toegestaan.
7. Betalingen
• De gast dient de betalingen in euro’s te verrichten, tenzij anders is overeengekomen.
• Indien de gast, ondanks voorafgaande schriftelijke aanmaning, zijn betalingsverplichting binnen een termijn van twee weken na de schriftelijke aanmaning niet nakomt, heeft De Engelhoeve het recht de overeenkomst met onmiddellijke ingang op te zeggen, onverminderd het recht van De Engelhoeve op volledige betaling van de overeengekomen prijs.
• De door De Engelhoeve in redelijkheid gemaakte buitengerechtelijke kosten, na een ingebrekestelling, komen ten laste van de gast. Indien het totale bedrag niet tijdig is voldaan, zal na schriftelijke sommatie het wettelijk vastgestelde rentepercentage over het nog openstaande bedrag in rekening worden gebracht.
8. Annuleringen
Het is raadzaam om een annuleringsverzekering af te sluiten bij uw verzekeraar.
Zonder annuleringsverzekering of met annuleringsverzekering en ongeldige reden zijn de volgende bepalingen van toepassing:
9. Aankomst en vertrek
10. Huishoudelijk reglement
Teneinde het verblijf in De Engelhoeve zo aangenaam mogelijk te laten verlopen, dienen alle gasten zich te houden aan de door De Engelhoeve vastgestelde (gedrags)regels, zoals neergelegd in het huishoudelijk reglement. Het huishoudelijk reglement kunt u bij aankomst opvragen bij de gastheer. Indien u dat wenst, kan het huishoudelijk reglement, op verzoek, kosteloos onverwijld aan u worden toegezonden. Overtreding van het huishoudelijk reglement kan verwijdering van De Engelhoeve tot gevolg hebben zonder dat restitutie van de huursom of een gedeelte daarvan plaatsvindt.
11. Overmacht
Overmacht van de zijde van De Engelhoeve bestaat indien de uitvoering van de overeenkomst geheel of gedeeltelijk, al dan niet tijdelijk, wordt verhinderd door omstandigheden buiten de wil van De Engelhoeve, daaronder begrepen oorlogsgevaar, blokkades, brand, overstromingen, corona maatregelen en andere storingen of gebeurtenissen.
12. Aansprakelijkheid
13. Klachten
Ondanks alle zorgvuldigheid van De Engelhoeve kan het voorkomen dat u een gerechtvaardigde klacht heeft. Deze klacht dient u ter plaatse en direct aan de gastheer/vrouw voor te leggen om de gastheer/vrouw in de gelegenheid te stellen e.e.a. onmiddellijk op te lossen. Mocht de klacht niet naar tevredenheid worden opgelost dan kunt u de klacht voorleggen aan een bevoegd rechter.
Achtersteweg 6, 9315TA in Roderwolde
Tel: 0638476903
E-mail: info@deengelhoeve.nl
KvK: 75907089
BTW: 8604.37.565.B.01
Alle foto's op deze site zijn gemaakt door Lia Snoek